روغن موتور ماشین سنگین

روغن موتور ماشین سنگین

انتخاب روغن موتور یکی از مهمترین موارد برای افزایش عمر مفید موتور خودروهای سنگین

بهترین روغن موتور ماشین سنگین | پیشنهاد باربری امین ترابر کرج

امروزه دارندگان خودروهای دیزلی هزینه های سنگینی را بابت نگهداری موتور خودروی خود میکنند به این صورت که با تعویض هر دفعه روغن موتور هزینه های بسیار زیادی پرداخت میکنند و همین مسئله باعث شده است که روغن موتور ماشین سنگین با قیمت های گزاف به فروش برسد.

متاسفانه گذشته از قیمت روغن های خودروهای سنگین کیفیت های نامناسبی در بازار عرضه شده است که باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری را برای دارندگان خودروهای سنگین همراه داشته است. برای خرید روغن موتور باید بیشتر دقت را داشته باشید و از بهترین روغن ها برای موتور خودروهای سنگین استفاده کنید.

باربری امین ترابر کرج با عقد قرارداد با فروشگاه امین تایر توانسته است بهترین مرکز توزیع روغن موتور با تعرفه دولتی را ثبت نمایید تا شما کامیون داران گرامی بتوانید با خیالی آسوده از خدمات این فروشگاه بهره مند شوید .

فروشگاه امین تایر تیوان با توجه به سابقه دیرینه در زمینه خدمات خودروهای سنگین و با تکیه بر تجربه کارشناسان و متخصصین خود پیشنهاد خوبی را برای شما دارندگان خودروهای سنگین دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان برای انتخاب روغن موتور ماشین سنگین با کارشناسان ما در فروشگاه امین تایر تماس بگیرید.

تصویر

روغن موتور دیزلی چیست؟

روغن موتور ماشین سنگین با روغن موتورهای بنزینی متفاوت است و نباید در انتخاب آن اشتباه شود ، در فرآیند انتخاب روغن موتور دیزلی باید دقت شود که با نوع موتور و شرایط استفاده از آن و سازگاری با خودرو اطمینان حاصل شود.
روغن موتورهای دیزلی و بنزینی خیلی شبیه به هم هستند ، هر دو دارای روغن پایه بوده ومواد افزودنی مختلفی به آن اضافه میشود .
همین مواد افزودنی ها به روغن پایه باعث اختلاف روغن های دیزلی و بنزینی میشود. مواد افزودنی به روغن موتور ماشین سنگین کربن بیشتری را به خود جذب میکنند در صورتی که روغن های بنزینی تمایل بیشتری به جذب قیر و رطوبت دارند.

امتیاز: 5 از 5. مجموع 1 رای
افزودن نظر
در حال پاسخ به: [انصراف]
تعداد حروف باقی مانده: 500
Captcha  
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ | مقالات | مدیر سایت | بازدید: 175 | 1692758526