ارسال محموله های ترافیکی از کرج

ارسال محموله های ترافیکی از کرج

ارسال بار ترافیکی از کرج ، ارسال انواع محموله های ترافیکی با باربری امین ترابر کرج

ارسال محموله های ترافیکی از کرج | باربری امین ترابر کرج

محموله های ترافیکی چیست؟ به طور خلاصه اگر بخواهیم بارهی ترافیکی را توضیح دهیم به این صورت میباشد که به بارهایی که طول و عرض و وزن آن از حالت عادی و استاندارد خارج شود در اصطلاح بار ترافیکی یا همان محموله های ترافیکی گفته میشود.

حمل محموله ترافیکی

در حالت کلی ، بارهایی که از نظر وزن و ابعاد از حالت استاندارد خارج باشد و امکان ارسال آن با خودروهای معمولی نباشد محموله ترافیکی تلقی میگردد و باید با قوانین و استانداردهای خاص بارهای ترافیکی بارگیری و ارسال گردد.

محمولا باربری ها برای ارسال بارهای ترافیکی باید کارشناسی دقیقی انجام دهند تا در ارسال بار ترافیکی مشکلی پیش نیاید ، در غیر اینصورت بار ترافیکی قطعا با مشکل روبرو خواهد شد و فرستنده و گیرنده بارها ترافیکی با مشکلات بسیاری روبرو خواهند شد.

باربری امین ترابر کرج ، با توجه به تخصص و تکیه بر تجربه کارشناسان  متخصص در زمینه صدور بارنامه های ترافیکی توانسته است حجم عظیمی از بارهای ترافیکی استان البرز را با بالاترین دقت و کمترین قیمت و در سریعترین زمان ممکن ارسال نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ارسال بارهای ترافیکی با کارشاسان ما در واحد صدور بارنامه شرکت حمل و نقل امین ترابر کرج تماس بگیرید
ارسال محموله های ترافیکی

امتیاز: 5 از 5. مجموع 1 رای
افزودن نظر
در حال پاسخ به: [انصراف]
تعداد حروف باقی مانده: 500
Captcha  
۱۴۰۲/۰۲/۰۵ | مقالات | مدیر سایت | بازدید: 38 | 1682386972